Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барановський, Михайло Миколайович | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2014-10-01T07:54:08Z | - |
dc.date.available | 2014-10-01T07:54:08Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-24 | - |
dc.identifier.citation | Барановський М. М. Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів / М. М. Барановський // Новітні досягнення біотехнології : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2013 р. : тези доп. – К., 2013. – С. 11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102 | - |
dc.description.abstract | Професійна підготовка студентів за напрямом «Біотехнологія» є систематизованим та цілеспрямованим відповідно до особливостей об’єкта їхньої майбутньої професійної діяльності процесом. Є. Климов запропонував поділити професії на основі цього критерію на такі, в яких об’єктом є людина, природа, техніка, знакова система, художній образ. Складність об’єкта майбутньої фахової діяльності зумовлює доцільність організації та здійснення педагогічного процесу у ВНЗ з формування спеціаліста для біотехнологічної галузі з використанням різних підходів (особистісно зорієнтованого, компетентнісного, системного, аксіологічного). У педагогіці вищої школи вони дістали назву методологічних підходів, оскільки визначають принципи, на яких базується використання освітніх технологій, зумовлюють вибір форм організації навчальної діяльності студентів, засобів та методів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Мегапринт | uk_UA |
dc.title | Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |
dc.subject.lbc | Ж16я43 | - |
dc.subject.udc | 62:57(043-2) | - |
Appears in Collections: | Тези конференцій кафедри біотехнології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Барановський Михайло Миколайович.pdf | Тези доповіді | 222.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.