Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10460
Назва: | Шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм і підручників для майбутніх екологів |
Інші назви: | Пути усовершенствования коммуникативной составляющей содержания учебных программ и учебников для будущих экологов The Ways of Improving Communicative Component of the Content of Curriculum and Textbooks for Future Environmentalists |
Автори: | Захарчук, Наталія Василівна |
Ключові слова: | комунікативна ситуація, екологічна освіта, концепція екологічної освіти в Україні, міжкультурна комунікація коммуникативная ситуация, экологическое образование, концепция экологического образования в Украине, межкультурная коммуникация communicative situation, environmental education, the concept of environmental education in Ukraine, cross-cultural communication |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – 2012. – Вип. 66. – С. 71–75 |
Короткий огляд (реферат): | У статті детально проаналізовані навчальні програми і підручники з гуманітарних дисциплін (основи психології та педагогіки, українська та зарубіжна культура, ділова українська мова, іноземна мова), що використовуються для підготовки студентів-екологів у вищих навчальних закладах. Досліджено змістове навантаження навчальних підручників з гуманітарних дисциплін, яке сприяє формуванню професійної міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх фахівців з екології. Разом з тим, запропоновані шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм з гуманітарних дисциплін у межах інтегративного підходу до їх викладання. В статье подробно проанализированы учебные программы и учебники по гуманитарным дисциплинам (основы психологии и педагогики, украинская и зарубежная культура, деловой украинский язык, иностранный язык), которые используются для подготовки студентов-экологов в высших учебных заведениях. Исследовано содержание учебников по гуманитарным дисциплинам, которое способствует формированию профессиональной межкультурной коммуникативной компетенции будущих специалистов по экологии. Вместе с тем, предложены пути совершенствования коммуникативной составляющей содержания учебных программ по гуманитарным дисциплинам в рамках интегративного подхода к их преподаванию. The paper analyzes the curriculum and textbooks for the Humanities (Principles of Psychology and Pedagogy, Ukrainian and Foreign Cultures, Business Ukrainian language, Foreign language) used to prepare future ecologists in higher educational institutions. The context of the textbooks for the Humanities, which promotes professional intercultural communication competence of future specialists in ecology is studied. Besides, the ways to improve the communicative component of the humanities curricula are suggested within integrative approach to teaching. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10460 |
ISSN: | 2076-6173 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Захарчук_стаття_5.pdf | Основна стаття | 254.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.