Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132
Назва: | МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ |
Автори: | Котикова, Олена Михайлівна |
Ключові слова: | психолого-педагогічна підготовка майбутніх юристів |
Дата публікації: | 20-вер-2012 |
Видавництво: | РВВ КГУ |
Серія/номер: | Педагогіка і психологія;Вип.37 Ч.1 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито методика та організація констатувального етапу дослідження стану професійної психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Автором обґрунтовано методику дослідження. У статті визначені завдання дослідження на цьому етапі. Описані методи та діагностичні методики дослідження. Розкриті компоненти, критерії та показники спеціальної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів, а також рівні її сформованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УДК 37.pdf | "Основна стаття" | 291.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.