Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13140
Название: МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Другие названия: МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРАКТИКО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Авторы: Котикова, Олена Михайлівна
Ключевые слова: підхід
Дата публикации: 2012
Издательство: УМО
Серия/номер: Педагогіка і психологія;Вип.7 (20)
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовані методологічні підходи до розроблення системи практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13140
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УДК 37.pdf467.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.