Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алпатова, Олександра Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-13T13:05:10Z | - |
dc.date.available | 2015-05-13T13:05:10Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-21 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381 | - |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз проблеми педагогічної взаємодії субєктів учбово-виховного процесу у вузі. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм в контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення позиції учасників освітнього процесу при педагогічній взаємодії. | uk_UA |
dc.subject | Педагогічна взаємодія, функції педагогічної взаємодії, особистісно-орієнтоване навчання, педагогічні парадигми | uk_UA |
dc.title | Проблема педагогічної вазаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Проблема педагогічної взаємодії у системі собист_орієнтов. навчання.docx | Основна стаття. проблема педагогічної взаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання | 29.15 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.