Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15431
Назва: | Педагогічні умови особистісно-орієнтованого вивчення авіаційної англійської мови майбутніми фахівцями з ОПР |
Автори: | Харламова, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | педагогічні умови |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Науково-технічний прогрес в авіації вимагає суттєвого корегування підготовки авіаційно-диспетчерського складу до професійної діяльності Однією зі складових професійної майстерності фахівця з обслуговування повітряного руху є культура його професійного спілкування англійською мовою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15431 |
Розташовується у зібраннях: | Тези наукових конференцій кафедри авіаційної англійскої мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
~$рламова Т.І.Педагогічні умови особистісно-орієнтованого вивчення.docx | 162 B | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.