Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15912
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ АВІАДИСПЕТЧЕРІВ |
Автори: | Немлій, Людмила Сергіївна |
Ключові слова: | Викладання англійської мови , диференційоване навчання , формування комунікативної компетенції майбутніх авіадиспетчерів |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Кожному спеціалісту, який має вищу освіту, не залежно від його професії чи обов’язків, потрібно володіти певним рівнем англійської мови, якщо те зазначається у його кваліфікаційній характеристиці. Рівень підготовки спеціалістів визначається навчальними програмами. В нашому випадку мова йде про авіадиспетчері. Їх підготовка, безумовно, здійснюється відповідно до вимог ІКАО та освітніх навчальних програм. Та в процесі навчання виникають труднощі, завдяки різним впливовим чинникам, тому питання підготовки завжди потребує змін і вдосконалень. На приклад рівень початкової підготовки студентів різний, і викладачам доводиться застосовувати різні методи та прийому навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15912 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
~$млій Л.С.ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ АВІАДИСПЕТЧЕРІВ.doc | 162 B | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.