Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНемлій, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2015-08-28T15:30:25Z-
dc.date.available2015-08-28T15:30:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15912-
dc.description.abstractКожному спеціалісту, який має вищу освіту, не залежно від його професії чи обов’язків, потрібно володіти певним рівнем англійської мови, якщо те зазначається у його кваліфікаційній характеристиці. Рівень підготовки спеціалістів визначається навчальними програмами. В нашому випадку мова йде про авіадиспетчері. Їх підготовка, безумовно, здійснюється відповідно до вимог ІКАО та освітніх навчальних програм. Та в процесі навчання виникають труднощі, завдяки різним впливовим чинникам, тому питання підготовки завжди потребує змін і вдосконалень. На приклад рівень початкової підготовки студентів різний, і викладачам доводиться застосовувати різні методи та прийому навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectВикладання англійської мови , диференційоване навчання , формування комунікативної компетенції майбутніх авіадиспетчерівuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ АВІАДИСПЕТЧЕРІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.