Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18168
Назва: | Структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом Структурно-комплексная модель формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов управления воздушным движением Structural complex model of pedagogical competence formation of future air-traffic controller-trainer |
Автори: | Немлій, Людмила Сергіївна Немлий Людмила Сергеевна Nemlii Liudmyla |
Ключові слова: | структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності диспетчер-інструктор УПР педагогічна компетентність професійна підготовка структурно-комплексная модель формирования педагогической компетентности диспетчер-инструктор УВД педагогическая компетентность профессиональная подготовка structural complex model of pedagogical competence formation air traffic controller-trainer pedagogical competence professional training |
Дата публікації: | чер-2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто зміст структурно-комплексної моделі формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР) та зроблено аналіз структурних компонентів завдяки яким забезпечується ефективність реалізації цієї моделі. Структурно-комплексна модель містить завдання дослідження, відображає педагогічні умови формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР, компоненти педагогічної компетентності та кінцевий результат процес – сформованість педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР. В статье рассматривается содержание структурно-комплексной модели формирования педагогической компетентности будущего диспетчера-инструктора УВД. Структурно-комплексная модель содержит задание исследования, способы их реализации, отражает педагогические условия формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД; компоненты педагогической компетентности и конечный результат процесса – формирование педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД. The article focuses on the process of pedagogical competence formation of a future ATCO-trainer due to the structural complex model. This model observes its main parts like tasks of the research, ways of training process, pedagogical conditions which are considered to be the most effective ones. There is a common feature of all interpretations of the concept: the direction of pedagogical conditions which provide the effective result of our research – the formation of pedagogical competence of future ATC-trainer in the process of special training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18168 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15 Немлій стаття червень 2015.doc | 108 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.