Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857
Назва: | Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж |
Автори: | Брунь В.Ф. |
Ключові слова: | нейронні мережі алгоритм навчання помножувач, суматор нелінійний перетворювач |
Дата публікації: | жов-2012 |
Видавництво: | Київ, Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Брунь В.Ф. Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж / В.Ф. Брунь // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: міжнар. наук.-техн. конф. 23-24 жовтня 2012 р.: тези доп. – К., НАУ, 2012. – С. 30. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто основні принципи функціонування нейронних мереж. Елементарним перетворювачем у даних мережах є штучний нейрон, який складається з елементів трьох типів: помножувачів або синапсів, суматора і нелінійного перетворювача. Найважливішою властивістю нейронних мереж є їх здатність навчатися на основі даних навколишнього середовища і в результаті навчання підвищувати свою продуктивність. Розглядається два концептуальні підходи до навчання нейронних мереж: навчання з учителем і навчання без учителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2012-с30-Брунь м2.doc | Тези доповідей кафедри КСУ | 35 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.