Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брунь В.Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-05T13:10:05Z | - |
dc.date.available | 2016-04-05T13:10:05Z | - |
dc.date.issued | 2012-10 | - |
dc.identifier.citation | Брунь В.Ф. Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж / В.Ф. Брунь // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: міжнар. наук.-техн. конф. 23-24 жовтня 2012 р.: тези доп. – К., НАУ, 2012. – С. 30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18857 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто основні принципи функціонування нейронних мереж. Елементарним перетворювачем у даних мережах є штучний нейрон, який складається з елементів трьох типів: помножувачів або синапсів, суматора і нелінійного перетворювача. Найважливішою властивістю нейронних мереж є їх здатність навчатися на основі даних навколишнього середовища і в результаті навчання підвищувати свою продуктивність. Розглядається два концептуальні підходи до навчання нейронних мереж: навчання з учителем і навчання без учителя. | uk_UA |
dc.publisher | Київ, Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | нейронні мережі | uk_UA |
dc.subject | алгоритм навчання | uk_UA |
dc.subject | помножувач, суматор | uk_UA |
dc.subject | нелінійний перетворювач | uk_UA |
dc.title | Концептуальні підходи до навчання нейронних мереж | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | УДК 004.01(045) | - |
Appears in Collections: | Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу» |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2012-с30-Брунь м2.doc | Тези доповідей кафедри КСУ | 35 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.