Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19279
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ 3D-ЕФЕКТІВ ЗАСОБАМИ ПІДСИСТЕМИ WPF |
Автори: | Петренко С.О. |
Ключові слова: | API-інтерфейс XAML код |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Київ, Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Windows Presentation Foundation (WPF) являє собою широкий API-інтерфейс для створення настільних графічних програм, які мають різноманітний дизайн і інтерактивність. Його функціональні можливості в області 3-D дозволяють розробникам малювати, перетворювати і анімувати тривимірну графіку як в розмітці, так і в процедурному коді. Розробники можуть поєднувати графіку 2-D і 3-D для створення багатофункціональних елементів управління, підвищення зручності роботи з інтерфейсом програми. Підтримка 3-D в WPF не передбачає надання повнофункціональної платформи для створення ігор, а дозволяє створювати багатофункціональні програми з елементами 3D. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19279 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2015_Політ_Петренко.docx | Тези доповідей кафедри КСУ | 16.71 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.