Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20182
Назва: | АНАЛІТИЧНА ОПЕРАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ФЕНОМЕНУ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ |
Автори: | Корнілов, Володимир Степанович |
Ключові слова: | дисципліна навчально-виховного процесу, суб’єкти системи освіти, суспільни відносини, дисциплінарна свідомість, дисциплінарна діяльність. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | видавництво НАУ |
Бібліографічний опис: | Корнілов В.С. АНАЛІТИЧНА ОПЕРАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ФЕНОМЕНУ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ// «Стратегія розвитку України» К.: 2014,-№2 - С. 189-193 |
Серія/номер: | ;№ 2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянути основні аспекти аналітичної операціоналізації дисципліни навчально-виховного процесу суб’єктів системи освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20182 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.docx | Стаття | 30.9 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора