Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304
Title: | Мотиваційно-смислові характеристики особистості викладача в педагогічному спілкуванні |
Authors: | Алпатова, Олександра Валентинівна |
Keywords: | індивідуальний стиль навчання, мотиваційно-смислова сфера, особистісно орієнтоване навчання, освітній процес, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, педагогічна взаємодія, педагогічні парадигми |
Issue Date: | Dec-2015 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Здійснено аналіз проблеми мотиваційно-смислових характеристик особистості викладача вищого навчального закладу. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм у контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення диспозиції учасників педагогічного спілкування |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304 |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Характеристики викладача.docx | 35.48 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.