Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304
Название: | Мотиваційно-смислові характеристики особистості викладача в педагогічному спілкуванні |
Авторы: | Алпатова, Олександра Валентинівна |
Ключевые слова: | індивідуальний стиль навчання, мотиваційно-смислова сфера, особистісно орієнтоване навчання, освітній процес, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, педагогічна взаємодія, педагогічні парадигми |
Дата публикации: | дек-2015 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Здійснено аналіз проблеми мотиваційно-смислових характеристик особистості викладача вищого навчального закладу. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм у контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення диспозиції учасників педагогічного спілкування |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304 |
Располагается в коллекциях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Характеристики викладача.docx | 35.48 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.