Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алпатова, Олександра Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-19T09:59:23Z | - |
dc.date.available | 2016-05-19T09:59:23Z | - |
dc.date.issued | 2015-12 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304 | - |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз проблеми мотиваційно-смислових характеристик особистості викладача вищого навчального закладу. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм у контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення диспозиції учасників педагогічного спілкування | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний стиль навчання, мотиваційно-смислова сфера, особистісно орієнтоване навчання, освітній процес, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, педагогічна взаємодія, педагогічні парадигми | uk_UA |
dc.title | Мотиваційно-смислові характеристики особистості викладача в педагогічному спілкуванні | uk_UA |
dc.speciality | 378.147 (045) | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Характеристики викладача.docx | 35.48 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.