Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22315
Название: Методологія комплексної кореляційно-екстремальної навігації безпілотних авіаційних систем в умовах ризику
Другие названия: 05.22.13 - Навігація та управління рухом
Авторы: МУХІНА, Марина Петрівна
Ключевые слова: гіроакселерометричний метод
навігація
динаміка
БАС
кореляційно-екстремальна навігація
Дата публикации: 2016
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи полягає у підвищенні точності навігаційного розв’язку БАС в умовах ризику за рахунок створення єдиної методології комплексної кореляційно-екстремальної навігації.
Описание: Одним з пропонованих варіантів комплексування ІНС є кореляційно-екстремальна навігаційна система (КЕНС), точність якої значною мірою залежить від точності картографічної інформації та точності вимірювання параметрів геофізичного поля (ГФП). Зрозуміло, що КЕНС не може виступати єдиним варіантом комплексування ІНС від СНС, проте може і повинна бути резервною системою навігації із додатковими функціями, зокрема картографування місцевості, розпізнавання наземних об’єктів, тощо. Кореляційно-екстремальна навігація (КЕН) відбувається шляхом порівняння поточної реалізації з еталонним полем, для якого відома карта. Основним критерієм при порівнянні є кореляційна функція, екстремум якої (максимальне значення) співпадає з найбільш ймовірним місцеположенням об’єкта на карті.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22315
Располагается в коллекциях:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.03



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.