Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22359
Назва: | Експлуатація активних транспортних систем в умовах багатоальтернативності та невизначеності |
Автори: | Гончаренко, Андрій Вікторович |
Ключові слова: | процес експлуатації |
Дата публікації: | 21-вер-2016 |
Видавництво: | Національний Авіаційний Університет |
Бібліографічний опис: | Гончаренко А.В. Експлуатація активних транспортних систем в умовах багатоальтернативності та невизначеності: автореф. … докт. техн. наук: 05.22.20 / А.В. Гончаренко. – К.: НАУ, 2016. – 39 с. |
Короткий огляд (реферат): | Гончаренко А. В. Експлуатація активних транспортних систем в умовах багатоальтернативності та невизначеності. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.20 – експлуатація та ремонт засобів транспорту. – Національний авіаційний університет. Київ, 2016. Дисертаційна робота присвячена розробці методів оптимального керування безпечною експлуатацією активних транспортних систем на основі застосування результатів математичного моделювання функціонування складних систем в умовах багатоальтернативності та за наявності можливих конфліктів із залученням постульованого у суб’єктивному аналізі принципу максимуму суб’єктивної ентропії. Розроблено теоретичні показники визначеності/невизначеності переваг суб’єктів, котрі на відміну від ентропії традиційного виду вказують на спрямування індивідуальних переваг, а також є більш зручними інструментами дослідження та мірами визначеності/невизначеності переваг через відносність їхніх величин та знак спрямованості тієї визначеності/невизначеності. Розроблено узагальнюючі моделі, що віддзеркалюють принципову залежність між індивідуальними перевагами суб’єктів, які є активними елементами систем експлуатаційного керування, та об’єктивними функціями ефективності та безпеки для випадків дискретних, а також неперервних альтернатив. Розроблено комплексні техніко-економіко-соціальні критерії керування експлуатацією та ремонтом транспортних засобів, які в явному вигляді враховують наявну багатоальтернативність та можливу конфліктність експлуатаційних ситуацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22359 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.03 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Goncharenko_Autoref_full.doc | Автореферат | 1.52 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Goncharenko_diss_full.doc | Дисертація | 8.5 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Oponent_Panin .pdf | Відгук | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Oponent_Epifanov.pdf | Відгук | 4.37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Oponent_Kovalenko.pdf | Відгук | 5.83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.