Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23601
Назва: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ БАНЕРНОЇ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ
Автори: Марина, Горюнова
Дата публікації: 25-лис-2016
Видавництво: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, ку-льтура : збірник наукових праць / за заг. ред. А. Ґ. Ґудманяна, О. В. Ковтун. – К. : Аграр Медіа Груп, 2016. – 342 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23601
Розташовується у зібраннях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Word.doc51 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.