Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23782
Назва: | Анализ автоколебаний нелинейной модели передней стойки шасси |
Інші назви: | Аналіз автоколивань нелінійної моделі передньої стійкі шасі Analysis of self-excited oscillations of model of front fork shassi |
Автори: | Вербицкий, Владимир Григорьевич Вербицький, Володимир Григорович Verbitskii, Volodymyr Хребет, Валерий Григорьевич Хребет, Валерій Григорович Khrebet, Valeriy |
Ключові слова: | Автоколебания, модель, силы бокового увода, безопасность границы устойчивости. Автоколивання, модель, сили бокового відведення, безпека границі стійкості. Self-exited oscillations, model, forces slip, border security stability. |
Дата публікації: | 25-тра-2011 |
Видавництво: | Ін-т прикладної математики и механіки НАНУ, м. Донецьк, Україна |
Бібліографічний опис: | Анализ автоколебаний модели передней стойки шасси. Устойчивость, управление и динамика твердого тела / В. Г. Вербицкий, В. Г. Хребет // Устойчивость, управление и динамика твёрдого тела: ХІ Междунар. конф., 8–12 июн. 2011 г. : тези. доп. – Донецьк : Ин-т прикладной математики и механики НАНУ, 2011. – С. 25. |
Короткий огляд (реферат): | Обсуждается вопрос устойчивости границы. Получено аналитическое выражение, связывающее амплитуду колебаний с параметрами модели: моментом инерции колеса относительно оси поворота, крутильною жесткостью рулевого управления, коэффициентом релаксации, величиною выноса и углом наклона стойки. Обговорюється питання стійкості границі. Одержано аналітичний вираз, який зв‘язує амплітуду коливань з параметрами моделі: моментом інерції колеса відносно осі повороту, крутильною жорсткістю рульового керування, коефіцієнтом релаксації, величиною виносу та кутом нахилу стійкі. Approximate approach allows to estimate the amplitude of self-exited oscillations of model of front fork. The analytical expression relating the amplitude of oscillations with the parameters of the model: axial moment of inertia of the fork, torsional stiffness, head angle and trail. The question of border security stability in the parameter space of the system is considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23782 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хребет В. Г. Аналіз автоколивань нелінійної моделі передньої стійкі шасі.pdf | Тези доповіді | 99.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.