Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24705
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хребет, Валерий Григорьевич | ru |
dc.contributor.author | Хребет, Валерій Григорович | uk_UA |
dc.contributor.author | Khrebet, Valeriy | en |
dc.contributor.author | Вербицкий, Владимир Григорьевич | ru |
dc.contributor.author | Вербицький, Володимир Григорович | uk_UA |
dc.contributor.author | Verbitskii, Volodymyr | en |
dc.contributor.author | Банников, Валерий Александрович | ru |
dc.contributor.author | Банніков, Валерій Олександрович | uk_UA |
dc.contributor.author | Bannikov, Valeriy | en |
dc.contributor.author | Вельмагина, Наталия Александровна | ru |
dc.contributor.author | Вельмагіна, Наталія Олександрівна | uk_UA |
dc.contributor.author | Velmagina, Nataliya | en |
dc.date.accessioned | 2017-02-09T08:46:09Z | - |
dc.date.available | 2017-02-09T08:46:09Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-21 | - |
dc.identifier.citation | Хребет В. Г. Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля / В. Г. Хребет, В. Г Вербицкий, В. А. Банников, Н. А. Вельмагина // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. – Луцьк: Луцький НТУ, 2016.– №2(6). – С. 160. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2313-5425 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24705 | - |
dc.description.abstract | Рассмотрен альтернативный подход определения условий безопасной потери устойчивости прямолинейного стационарного движения модели двухосного экипажа с избыточной поворачиваемостью в смысле Н.Н. Баутина на основе геометрической картины механизма дивергентной потери устойчивости. Силы увода как функции углов увода представлены з точностью до кубических Условия безопасной потери устойчивости зависят от соотношения между коэффициентами сопротивления уводу и коэффициентами сцепления в поперечном направлении осей. | ru |
dc.description.abstract | Розглянуто альтернативний підхід до визначення умов безпечної втрати стійкості(в сенсі М.М. Баутіна) прямолінійного стаціонарного режиму руху моделі двохосного екіпажу з надлишковою повороткістю, що базується на геометричній картині механізму дивергентної втрати стійкості. Сили відведення як функції кутів відведення представлені з точністю до кубічних членів. Умови безпечної втрати стійкості залежать від співвідношення між коефіцієнтами опору відведення та коефіцієнтами зчеплення в поперечному напрямі на осях. | uk_UA |
dc.description.abstract | An alternative approach is considered to determination of the conditions of safe stability loss for rectilinear stationary motion of an oversteered (in the sense of M. Bautin) two-axes vehicle model. The approach is based on a geometrical representation of the divergent stability loss mechanism. The slipping forces as functions of slipping angles are presented with an accuracy to a cubic term. The safe stability loss conditions depend on the ratio between the slipping resistance coefficients and the clutch coefficients in the transverse direction of the axes. | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Луцький національний технічний університет, Луцьк, Україна. | uk_UA |
dc.subject | автомобиль | ru |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | сar | en |
dc.title | Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля | ru |
dc.title.alternative | Побудова біфуркаційної множини моделі двохосьового автомобіля | uk_UA |
dc.title.alternative | Building the bifurcation set of a two-axes vehicle model | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля .pdf | Стаття | 3.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.