Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26315
Назва: Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму
Інші назви: Системно-кибернетические основы организации пространства знаний в дидактике в условиях информационного бума
System-cybernetic basis of organization of space didactic knowledge in the information boom
Автори: Рева, Олексій Миколайович
Рева, Алексей Николаевич
Reva, Oleksii
Камишин, Володимир Вікторович
Камышин, Владимир Викторович
Kamyshyn, Volodymyr
Добровольська, Наталія Анатоліївна
Добровольская, Наталья Анатолиевна
Dobrovolska, Nataliya
Ключові слова: Інформаційний бум, навчальний процес, дидактичні одиниці, розташування у ба-гатовимірному просторі середовища знань, орієнтовані зв’язані графи, оптимізаційний шлях.
Информационный бум, учебный процесс, дидактичные единицы, расположение в многомерном пространстве среды знаний, ориентированные связанные графы, оптими-зационный путь
Informative boom, educational process, didactics units, location in multidimensional space of environment of knowledges, oriented connected graph, optimization way
Дата публікації: 30-сер-2016
Видавництво: Видавництво «Знання», 01030, м.Київ
Бібліографічний опис: Камишин В.В. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидак-тиці в умовах інформаційного буму / В.В. Камишин, О.М.Рева, Н.А. Добровольська // Вища школа : науково-практичне видання, 2016. - № 9 (146). – С. 103-117
Серія/номер: Педагогіка;
Педагогика;
Pedagogical;
Філософія;
Философия;
Philosophy;
Короткий огляд (реферат): З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування мо-жливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з фор-мування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані про-цедури згортки вершин орієнтованого зв’язаного графу, що сприяє находженню опти-мального шляху на ньому, тобто мінімізації часу, потрібного для опанування дидактич-ними одиницями тима, хто навчається
С учетом перманентного информационного бума, который имеет убедительную аналогию с известным законом Мура, впервын осуществлено научно-теоретическое обоснование возможности применения теории графов для формирования организацион-ной структуры взаимодействия дидактических единиц в многомерном пространстве знаний. Приведены рекомендации по формированию характеристик и показателей ди-дактичных единиц, а также обоснованы процедуры свертки вершин ориентированного связанного графа, что способствует нахождению оптимального пути на нем, то есть ми-нимизації времени, потребного для овладения дидактическими единицами обучаемыми
Taking into account a present permanent informative boom, has compelling analogy with the famous Moore’s Law, for the first time scientific — theoretical substantiation of the possibility of using graph theory for the formation of the organizational structure of interaction of didactic units in the multidimensional space of knowledge is carried out. The recommendations for forming characteristics and indicators of didactic units are given, as well as substantiated convolution procedures associated vertices oriented graph that helps finding the optimal path on it, that is, to minimize the time needed for the acquisition of didactic units by students
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26315
ISSN: 1682 - 2366
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_2016_1.3_Reva.pdfОсновна стаття332.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.