Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26315
Title: | Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму |
Other Titles: | Системно-кибернетические основы организации пространства знаний в дидактике в условиях информационного бума System-cybernetic basis of organization of space didactic knowledge in the information boom |
Authors: | Рева, Олексій Миколайович Рева, Алексей Николаевич Reva, Oleksii Камишин, Володимир Вікторович Камышин, Владимир Викторович Kamyshyn, Volodymyr Добровольська, Наталія Анатоліївна Добровольская, Наталья Анатолиевна Dobrovolska, Nataliya |
Keywords: | Інформаційний бум, навчальний процес, дидактичні одиниці, розташування у ба-гатовимірному просторі середовища знань, орієнтовані зв’язані графи, оптимізаційний шлях. Информационный бум, учебный процесс, дидактичные единицы, расположение в многомерном пространстве среды знаний, ориентированные связанные графы, оптими-зационный путь Informative boom, educational process, didactics units, location in multidimensional space of environment of knowledges, oriented connected graph, optimization way |
Issue Date: | 30-Aug-2016 |
Publisher: | Видавництво «Знання», 01030, м.Київ |
Citation: | Камишин В.В. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидак-тиці в умовах інформаційного буму / В.В. Камишин, О.М.Рева, Н.А. Добровольська // Вища школа : науково-практичне видання, 2016. - № 9 (146). – С. 103-117 |
Series/Report no.: | Педагогіка; Педагогика; Pedagogical; Філософія; Философия; Philosophy; |
Abstract: | З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування мо-жливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з фор-мування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані про-цедури згортки вершин орієнтованого зв’язаного графу, що сприяє находженню опти-мального шляху на ньому, тобто мінімізації часу, потрібного для опанування дидактич-ними одиницями тима, хто навчається С учетом перманентного информационного бума, который имеет убедительную аналогию с известным законом Мура, впервын осуществлено научно-теоретическое обоснование возможности применения теории графов для формирования организацион-ной структуры взаимодействия дидактических единиц в многомерном пространстве знаний. Приведены рекомендации по формированию характеристик и показателей ди-дактичных единиц, а также обоснованы процедуры свертки вершин ориентированного связанного графа, что способствует нахождению оптимального пути на нем, то есть ми-нимизації времени, потребного для овладения дидактическими единицами обучаемыми Taking into account a present permanent informative boom, has compelling analogy with the famous Moore’s Law, for the first time scientific — theoretical substantiation of the possibility of using graph theory for the formation of the organizational structure of interaction of didactic units in the multidimensional space of knowledge is carried out. The recommendations for forming characteristics and indicators of didactic units are given, as well as substantiated convolution procedures associated vertices oriented graph that helps finding the optimal path on it, that is, to minimize the time needed for the acquisition of didactic units by students |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26315 |
ISSN: | 1682 - 2366 |
Appears in Collections: | Навчальні видання кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Репозитарій_2016_1.3_Reva.pdf | Основна стаття | 332.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.