Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рева, Олексій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Рева, Алексей Николаевич | - |
dc.contributor.author | Reva, Oleksii | - |
dc.contributor.author | Борсук, Сергій Павлович | - |
dc.contributor.author | Борсук, Сергей Павлович | - |
dc.contributor.author | Borsuk, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T10:54:22Z | - |
dc.date.available | 2017-04-10T10:54:22Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-23 | - |
dc.identifier.citation | Reva O. Appliance of area under air traffic controller estimate function for main deci-sion taking dominant determination / O.M. Reva, S.P. Borsuk // Авіаційно-космічна техніка і технологія: наук.-техн. ж. – Х. : Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «ХАІ», 2015. - № 7 (134). – С. 157-163. Наукометричне видання: EIBRARY.RU (РФ); CiteFactor; Akademic Keys; Infobase Index; WordCat; Google Scholar. Бібліометричні показники – quot.=2504 / h =11 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1727-7337 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26320 | - |
dc.description.abstract | Основний фактор концепції льотної безпеки ICAO «ставлення авіаційного персо-налу до безпечних дій та умов» поряд із людським чинником, який впливає на безпеку польотів, є показниками жорсткого зв’язку між компонентами концепцій льотної безпеки ICAO. Це відношення у випадку диспетчерів керування повітряним рухом визначається завдяки вирішенню закритої задачі прийняття рішення та побудові й дослідженню оціночних функцій корисності. Так звана «надбавка за ризик» що базується на єдиній ключовій точці є основним інструментом для знаходження основної домінанти прийняття рішень, яка визначає відношення диспетчерів керування повітряним рухом до порушення норм льотної експлуатації (схильність, байдужість, несхильність до ризику). Запропоновано розвиток критерію базуючись на площах під функцією корисності. З’ясовано, що точність нового критерію вища за класичний | uk_UA |
dc.description.abstract | Основной фактор концепции лётной безопасности ICAO «отношение авиационного персонала к безопасным действиям и условиям» наряду с человеческим фактором, который влияет на безопасность полётов, является показателями жёсткой связи между компонентами концепций лётной безопасности ICAO. Это отношение в случае диспет-черов управления воздушным движением определяется, благодаря решению закрытой задачи принятия решений и построении и исследованию оценочных функций полезно-сти. Так называемая «надбавка за риск» основанная на единственной ключевой точке является основным инструментом для нахождения базовой доминанты принятия реше-ний, которая определяет отношение диспетчеров управления воздушным движением к нарушению норм лётной эксплуатации (склонность, безразличие, несклонность к риску). Предложено развитие критерия, основываясь на площадях под функцией полезности. Определено, что точность нового критерия выше классического | uk_UA |
dc.description.abstract | Main factor of ICAO flight safety concept “aviation personnel attitude to safe actions and conditions” along with human factor influence on flight safety are indicators of tight interconnection of ICAO flight safety concept components. Such attitude concerning air traffic controllers is determined with help of closed decision taking tasks and estimate usefulness functions construction and research. So called “risk premium” base on single key point here is main instrument to find decision taking dominant that defines air traffic controller attitude to flight level norms violation (tending, indifferent, non-tending to risk). Improved criterion based on areas under usefulness function is proposed. It was found that new criterion has higher precision comparing to classic one | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» | uk_UA |
dc.subject | закрита задача прийняття рішень | uk_UA |
dc.subject | закрытая задача принятия решений | uk_UA |
dc.subject | closed decision taking task | uk_UA |
dc.title | Використання функції оцінки площі диспетчера УВС для визначення основного рішення з домінуючим визначенням | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование функции оценки площади диспетчера УВД для определения основного решения с доминирующим определением | uk_UA |
dc.title.alternative | Appliance of area under air traffic controller estimate function for main decision taking dominant determination | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.9:656.7.052:519.257 (045) | - |
dc.speciality | Технічні науки | uk_UA |
dc.speciality | Технические науки | uk_UA |
dc.speciality | Engineerings sciences | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні видання кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Репозитарій_2016_1.4_Reva.pdf | Основна стаття | 596.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.