Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26323
Назва: | Розробка структурної моделі системно-інформаційної кваліметрії в управлінні ро-звитком академічної обдарованості |
Інші назви: | Разработка структурной модели системно-информационной квалиметрии в управлении развитием академической одаренности Development of structural model system of quality control and information management in the development of academic talent |
Автори: | Рева, Олексій Миколайович Рева, Алексей Николаевич Reva, Oleksii Камишин, Володимир Вікторович Камышин, Владимир Викторович Kamyshyn, Volodymyr Трушковський, Костянтин Юрійович Трушковский, Константин Юрьевич Trushkovskyi, Konstаntyn |
Ключові слова: | Управління розвитком академічної обдарованості Управление развитием академической одаренности Academic giftedness development management |
Дата публікації: | 27-гру-2016 |
Видавництво: | Інститут обдарованої дитини 04053, м. Київ |
Бібліографічний опис: | Камишин В.В. Розробка структурної моделі системно-інформаційної кваліметрії в управлінні розвитком академічної обдарованості / В.В. Камишин, О.М. Рева, К.Ю. Тру-шковський // Освіта та розвиток обдарованої особистості : Щомісяч. наук.-метод. ж., К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2016. – № 12 (55). – С. 5-11. Академічне видання |
Серія/номер: | Педагогіка Педагогика Pedagogy Психологія Психология Psychology |
Короткий огляд (реферат): | З позицій системного аналізу адаптована кваліметрічна методологія управління розвитком академічної обдарованості учнів. Обгрунтовано, що такими показниками є основні домінанти прийняття рішень, що характеризують мотивацію на досягнення ус-піха / уникнення невдач, рівень домагань як головний системоутворюючий чинник осо-бистості, який найкращим чином характеризує її самооцінку, системи переваг, нечіткі моделі оцінки рівнів знань і пропусків занять. Спираючись на ці показники, запропоно-вана структурна модель управління процесом розвитку академічної обдарованості С позиций системного анализа адаптирована квалиметрическая методология управления развитием академической одаренности учащихся. Обосновано, что такими показателями являются основные доминанты принятия решений, характеризующие мо-тивацию на достижение успеха/предотвращение неудач, уровень притязаний как главный системообразующий фактор личности, который наилучшим образом характеризует его самооценку, системы предпочтений, нечеткие модели оценки уровней знаний и про-пусков занятий. Опираясь на эти показатели, предложена структурная модель управ-ления процессом развития академической одаренности Qualimetric methodology of students academic giftedness development management, which should take place considering appropriate indicators, is adapted from the standpoint of system analysis. It is proved that such indicators are the basic decision-making dominants that characterize motivation for success / failure prevention, levels of aspiration as the main system making factor of personality that describes his or her self-esteem, systems of preferences, fuzzy evaluation of educational achievements and levels of absenteeism models. The structural model of academic giftedness development management process is proposed based on the mentioned indicators |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26323 |
ISSN: | 2309-3935 |
Розташовується у зібраннях: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Репозитарій_2016_1.7_Reva.pdf | Основна стаття | 2.76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.