Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРева, Олексій Миколайович-
dc.contributor.authorРева, Алексей Николаевич-
dc.contributor.authorReva, Oleksii-
dc.contributor.authorБорсук, Сергій Павлович-
dc.contributor.authorБорсук, Сергей Павлович-
dc.contributor.authorBorsuk, Serhii-
dc.contributor.authorМирзоев, Бала Мушгюль-оґли-
dc.contributor.authorМирзоев, Бала Мушгюль-оглы-
dc.contributor.authorMirzaev, Bala-
dc.contributor.authorМухтаров, Пейман Ширин-оґли-
dc.contributor.authorМухтаров, Пейман Ширин-оглы-
dc.contributor.authorMukhtarov, Peyman-
dc.date.accessioned2017-04-11T08:35:46Z-
dc.date.available2017-04-11T08:35:46Z-
dc.date.issued2015-09-
dc.identifier.citationУточненная аналитическая модель описания проблемной ситуации в аэронавигационных системах / А. Н. Рева, С. П. Борсук, Б. М. Мирзоев, П. Ш. Мухтаров // Elmi məcmuələr : Jurnal Milli Aviasiya Akademiyasinin, - Baki, Iyul – Sentyabr 2015. – Child 17-3. – C. 24 31.uk_UA
dc.identifier.issn1811-7341-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26360-
dc.description.abstractПодані результати аналітичних досліджень з вдосконалення моделі опису пробле-мної ситуації в аеронавігаційних системах, що представляється у вигляді спеціального кортежу. Обгрунтовано збільшення раніше вживаного кортежу на 70%. Встановлено, що найменш дослідженими складовими кортежу є оціночні функції корисності, що буду-ються на континуумі характеристик і показників функціонування аеронавігаційної сис-теми по формально обмеженій (закрита задача прийняття рішень) і формально необме-женій (відкрита задача прийняття рішень) кількості точок, а також системи переваг авіа-ційних операторів «переднього краю».uk_UA
dc.description.abstractПредставлены результаты аналитических исследований по совершенствованию модели описания проблемной ситуации в аэронавигационных системах, представляемой в виде специального кортежа. Обосновано увеличение ранее применяемого кортежа на 70%. Установлено, что наименее исследованными составляющими кортежа являются оценочные функции полезности, строящиеся на континууме характеристик и показателей функционирования аэронавигационной системы по формально ограниченному (закрытая задача принятия решений) и формально неограниченному (открытая задача принятия решений) числу точек, а также системы предпочтений авиационных операторов «переднего края».uk_UA
dc.description.abstractWere presented results of analytic research on imrroving model of describing of topical situation in air navigation systems, presented in the type of special cortege. Was proved in-crease of previously applied cortege for 70%. Was defined that, less researched basic futures of cjrtege are, estimating functions of effectiveness built on characteristic continuum and air navigation system functioning sings on formally resctricted (close type of making decision) and formally non-districted (opened type of making decision) number of points, as well as preference systems of aviation operators of «front edge».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНациональная академия авиации Закрытого Акционерного Общества «Азербайджан Хава Йоллары»uk_UA
dc.subjectМодель проблемної ситуації, кортеж, открита і закрита задача прийняття рішень, система переваг, авіаційні оператори «переднього краю»uk_UA
dc.subjectМодель проблемной ситуации, кортеж, открытая и закритая задача принятия ре-шений, система предпочтений, авиационные операторы «переднего края»uk_UA
dc.subjectModel of problem situation, cortege, the open and closed decision-making task, system of preferences? aviation operators of the "front line"uk_UA
dc.titleУточнена аналітична модель опису проблемної ситуації в аеронавігаційних системахuk_UA
dc.title.alternativeУточненная аналитическая модель описания проблемной ситуации в аэронавигационных системахuk_UA
dc.title.alternativeRefined analytical model for describing the problem situation in air navigation systemsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.specialityУправління повітряним рухомuk_UA
dc.specialityУправление воздушным движениемuk_UA
dc.specialityAir traffic controluk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій_2015_1.4_Reva.pdfОсновна стаття8.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.