Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29328
Название: | Extracurricular activities and students’ communication |
Авторы: | Dobrovolska, Liudmyla |
Ключевые слова: | extracurricular activities students’ competencies partnership learning social education |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | Proceedings of the 14th European Conference on Education and Applied Psychology (February 15, 2017). «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna. 2017. P 4-10. |
Краткий осмотр (реферат): | Extracurricular activities represent educational, preplanned actions which enable complete confirmation of students’ personality as well as development of their communication skills and competencies; whilst they enable the teachers to expand their educational influence. fte role of teachers in process of organization and realization of students’ extracurricular activities is to create conditions within those voluntary activities which enable dominant engagement of students. Extracur- ricular activities should fulfill students’ intellectual, emotional, social, cultural, infor- mative and technical. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29328 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті НПП кафедри української мови та культури |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychology.pdf | stattya | 552.47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.