Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883
Title: Критерії індивідуалізації та побудова багаторічних тренувань у спортивному плаванні.
Authors: Оргєєва, Світлана Володимирівна
Харун, Олена Сергіївна
Хачатрян, Вікторія Вікторівна
Keywords: сенситивні періоди
педагогічні впливи
аеробна та анаеробна продуктивність
Issue Date: 16-Jun-2017
Publisher: Національний авіаційний університете, 2017
Citation: Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XII міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І Вржеснєвського. – К.: НАУ, 2017. – С. 85-86.
Abstract: Раціональна побудова і зміст багаторічного тренування у спортивному плаванні визначає рівень результатів спортсменів високого класу. Головною метою тренувального процесу є досягнення не короткочасних спортивних результатів, а необхідного рівня розвитку провідних функцій на всіх етапах багаторічної підготовки, який в подальшому забезпечить досягнення видатних спортивних результатів в зрілі роки. Значна частина багаторічної підготовки в плаванні припадає на пубертатний період розвитку. Його характерною особливістю є гетерохронність дозрівання соматичних і функціональних систем, що створює передумови для своєчасного і спрямованого тренувального впливу на сенситивні періоди зростання і розвиток провідних якостей у юних плавців. При цьому при плануванні багаторічної підготовки і оцінки перспективності спортсмена необхідний облік статевих особливостей, індивідуальних темпів і термінів біологічного дозрівання.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Критерії індивідуалізації та побудова...pdf286 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.