Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883
Title: | Критерії індивідуалізації та побудова багаторічних тренувань у спортивному плаванні. |
Authors: | Оргєєва, Світлана Володимирівна Харун, Олена Сергіївна Хачатрян, Вікторія Вікторівна |
Keywords: | сенситивні періоди педагогічні впливи аеробна та анаеробна продуктивність |
Issue Date: | 16-Jun-2017 |
Publisher: | Національний авіаційний університете, 2017 |
Citation: | Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XII міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І Вржеснєвського. – К.: НАУ, 2017. – С. 85-86. |
Abstract: | Раціональна побудова і зміст багаторічного тренування у спортивному плаванні визначає рівень результатів спортсменів високого класу. Головною метою тренувального процесу є досягнення не короткочасних спортивних результатів, а необхідного рівня розвитку провідних функцій на всіх етапах багаторічної підготовки, який в подальшому забезпечить досягнення видатних спортивних результатів в зрілі роки. Значна частина багаторічної підготовки в плаванні припадає на пубертатний період розвитку. Його характерною особливістю є гетерохронність дозрівання соматичних і функціональних систем, що створює передумови для своєчасного і спрямованого тренувального впливу на сенситивні періоди зростання і розвиток провідних якостей у юних плавців. При цьому при плануванні багаторічної підготовки і оцінки перспективності спортсмена необхідний облік статевих особливостей, індивідуальних темпів і термінів біологічного дозрівання. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Критерії індивідуалізації та побудова...pdf | 286 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.