Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириленко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorРазумова, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorНовак, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorNovak, Valentyna-
dc.contributor.authorKyrylenko, Oksana-
dc.contributor.authorRazumova, Kateryna Mykolayvna-
dc.date.accessioned2017-11-06T06:02:04Z-
dc.date.available2017-11-06T06:02:04Z-
dc.date.issued2017-10-20-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30929-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleMarketing approach to differentiation of fare for passenger carriageuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Тези конференцій кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези разумова_Кир_Новак англ.docMARKETING APPROACH TO DIFFERENTIATION OF FARE FOR PASSENGER CARRIAGE28 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.