Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34027
Title: | Застосування елементів дистанційного навчання для активізації самостійної роботи слухачів підготовчих курсів. |
Other Titles: | Застосування елементів дистанційного навчання для активізації самостійної роботи слухачів підготовчих курсів. |
Authors: | Свентицька, Валентина Андріївна Свентитская, Валентина Андреевна |
Keywords: | Дистанційне навчання, індивідуалізація навчання, інформаційно-комунікаційні технології. Дистанционное обучение, индивидуализация обучения, информационно-коммуникационные технологии. |
Issue Date: | 2-Feb-2018 |
Publisher: | Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна |
Citation: | Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад: зб. наук. праць матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 квітня 2017 р., м. Київ, Національний авіаційний університет / наук. ред. Н. П. Муранова. – К : – НАУ, 2018. – С. 222– 226 |
Abstract: | У статті розглянуто перспективи застосування елементів дистанційного навчання для підвищення ефективності роботи слухачів підготовчих курсів, а також наведено можливі форми організації та методи дистанційного навчання. В статье рассмотрены перспективы применения элементов дистанционного обучения для повышения эффективности работы слушателей подготовительных курсов, а также приведены возможные формы организации и методы дистанционного обучения. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34027 |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Свентицька В. А. Застосування елементів дистанційного навчання для активізації самостійної роботи сліхачів підготовчих курсів.pdf | Основна стаття | 7.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.