Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38263
Назва: | Рівень володіння англійської мови в рамках академічної мобільності |
Автори: | Скирда, Тетяна Сергіївна |
Ключові слова: | інтерналізація освіти европейська спільнота освітній сектор комунікативні навички |
Дата публікації: | 29-бер-2019 |
Видавництво: | Маріупольський Державний Університет |
Серія/номер: | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція;126 |
Короткий огляд (реферат): | Інтерналізація освіти, перехід до глобального освітнього простору, академічна мобільність студентів, все це значно потребує доскональне володіння іноземної мови, адже завдяки мови можна взаємодіяти, ділитися досвідом і отримувати досвід і знання від зовнішнього світу. З часів Революції гідності, країна потребує ґрунтовних трансформацій в освітньому просторі для того, щоб найшвидше долучитися до европейської спільноти. Серед студентів вищих навчальних закладів спостерігається великий попит навчатися у рамках академічної мобільності. Такий розвиток подій підвищив бажання володіти іноземною мовою (англійською мовою) в усіх освітніх секторах, оскільки студентам потрібен вищий рівень для навчання за кордоном. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38263 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рівень володіння англійської мови в рамках академічної мобільності.docx | Тези | 133.44 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.