Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38263
Назва: Рівень володіння англійської мови в рамках академічної мобільності
Автори: Скирда, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: інтерналізація освіти
европейська спільнота
освітній сектор
комунікативні навички
Дата публікації: 29-бер-2019
Видавництво: Маріупольський Державний Університет
Серія/номер: ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція;126
Короткий огляд (реферат): Інтерналізація освіти, перехід до глобального освітнього простору, академічна мобільність студентів, все це значно потребує доскональне володіння іноземної мови, адже завдяки мови можна взаємодіяти, ділитися досвідом і отримувати досвід і знання від зовнішнього світу. З часів Революції гідності, країна потребує ґрунтовних трансформацій в освітньому просторі для того, щоб найшвидше долучитися до европейської спільноти. Серед студентів вищих навчальних закладів спостерігається великий попит навчатися у рамках академічної мобільності. Такий розвиток подій підвищив бажання володіти іноземною мовою (англійською мовою) в усіх освітніх секторах, оскільки студентам потрібен вищий рівень для навчання за кордоном.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38263
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рівень володіння англійської мови в рамках академічної мобільності.docxТези133.44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.