Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38337
Назва: | Роль та місце зони комфорту в процесі навчання та викладання іноземних мов |
Автори: | Гундарєва, Валентина Олегівна |
Ключові слова: | комфорт викладання мова іноземний |
Дата публікації: | лип-2017 |
Видавництво: | Національний авіацийний університет |
Короткий огляд (реферат): | Поняття «зона комфорту» стає все більш популярним за наших часів та згадується доволі часто в різних сферах та контексті. Мета даної статті – визначити роль та місце зони комфорту у процесі навчання та викладання іноземних мов. Зона комфорту — це певна психологічна оболонка, в якій людина відчуває себе найбільш впевнено, звично, безпечно, стабільно, передбачувано, має найменшу кількість проблем, які потребують вирішення, відчуває максимальний психологічний комфорт. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38337 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль та місце зони комфорту у процесі навчання та викладання іноземних мов_Гундарєва В.О.pdf | 103.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.