Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38337
Назва: Роль та місце зони комфорту в процесі навчання та викладання іноземних мов
Автори: Гундарєва, Валентина Олегівна
Ключові слова: комфорт
викладання
мова
іноземний
Дата публікації: лип-2017
Видавництво: Національний авіацийний університет
Короткий огляд (реферат): Поняття «зона комфорту» стає все більш популярним за наших часів та згадується доволі часто в різних сферах та контексті. Мета даної статті – визначити роль та місце зони комфорту у процесі навчання та викладання іноземних мов. Зона комфорту — це певна психологічна оболонка, в якій людина відчуває себе найбільш впевнено, звично, безпечно, стабільно, передбачувано, має найменшу кількість проблем, які потребують вирішення, відчуває максимальний психологічний комфорт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38337
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.