Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГундарєва, Валентина Олегівна-
dc.date.accessioned2019-04-08T12:48:18Z-
dc.date.available2019-04-08T12:48:18Z-
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38340-
dc.description.abstractListening, speaking and writing skills in English are essential for professional communication. As a result, even though we focus on reading legal literature and basic legal documents, we consciously introduce tasks that activate all four language skills. "The fact that the learner will eventually use the knowledge gained only for reading is largely irrelevant. What is of most concern is how the learner can learn that knowledge most effectively. If the effectiveness of the process can be enriched by the use of other skills, then that is what should be done." (Hutchinson & Waters, 1987) The use of presentation in a friendly, non-threatening classroom atmosphere encourages use of all four language skills.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКіровоградський педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk_UA
dc.subjectlanguageuk_UA
dc.subjectpresentationsuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectforeignuk_UA
dc.titleUsing presentations for enhancement of legal English learning and activation of all language skillsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc81'243-
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gundarieva TESOL-2014 article.pdf22.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.