Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38340
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гундарєва, Валентина Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-08T12:48:18Z | - |
dc.date.available | 2019-04-08T12:48:18Z | - |
dc.date.issued | 2014-04 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38340 | - |
dc.description.abstract | Listening, speaking and writing skills in English are essential for professional communication. As a result, even though we focus on reading legal literature and basic legal documents, we consciously introduce tasks that activate all four language skills. "The fact that the learner will eventually use the knowledge gained only for reading is largely irrelevant. What is of most concern is how the learner can learn that knowledge most effectively. If the effectiveness of the process can be enriched by the use of other skills, then that is what should be done." (Hutchinson & Waters, 1987) The use of presentation in a friendly, non-threatening classroom atmosphere encourages use of all four language skills. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Кіровоградський педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk_UA |
dc.subject | language | uk_UA |
dc.subject | presentations | uk_UA |
dc.subject | skills | uk_UA |
dc.subject | foreign | uk_UA |
dc.title | Using presentations for enhancement of legal English learning and activation of all language skills | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 81'243 | - |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gundarieva TESOL-2014 article.pdf | 22.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.