Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38923
Title: | Малюнкова терапія як ефективний метод подолання агресивності молодших школярів |
Authors: | Главінська, Еліна Сергіївна |
Keywords: | малюнкова терапія психокорекційна робота психокорекція агресивності порушення психоемоційних процесів діагностика агресивностізасоби корекції |
Issue Date: | 1-Apr-2019 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 286-287 |
Abstract: | Малюнкова терапія як ефективний засіб психокорекційної роботи широко застосовується в психологічній допомозі не тільки дітям з проблемами у розвитку, але і з нормальним психічним розвитком. Зокрема, малюнкова терапія дієвим засобом психокорекції агресивності особистості. У сучасному психологічному просторі малюнкова терапія вважається одним з найбільш м’яких, але ефективних психокорекційних методів, що використовуються в роботі психологами і психотерапевтами. У психокорекційній практиці малюнкова терапія являє собою сукупність методик, що дозволяють за допомогою стимулювання художньо творчих проявів дитини, а саме, малювання, у символічній формі здійснювати корекцію порушень психоемоційних процесів чи відхилень в особистісному розвитку, зокрема агресивності. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38923 |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Главінська Е..pdf | 185.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.