Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39496
Назва: | Роль екологічної освіти для сталого розвитку туризму в межах природно-заповідних територій |
Автори: | Бабікова, Катерина Олександрівна |
Ключові слова: | екологічна освіта еколого-освітня діяльність здоров’я туристична діяльність освіта екологічна свідомість |
Дата публікації: | 16-вер-2016 |
Видавництво: | ТОВ фірма "Планер" |
Бібліографічний опис: | Бабікова К.О. Роль екологічної освіти для сталого розвитку туризму в межах природно-заповідних територій / К.О. Бабікова // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю присвяченої 120 річниці з дня народження М.О. Бернштейна «Дискурс здоров’я в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія». – Вінниця, 2016. – С. 148-151. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено роль екологічної освіти для сталого розвитку
туристичної галузі в межах природно-заповідних територій. Встановлено
значення еколого-освітньої діяльності для забезпечення підтримки природно-заповідної справи, розвитку еколого-орієнтованих видів туризму, підвищення
рівня екологічної свідомості й культури населення та туристів. Представлена роль экологического образования для устойчивого развития туристической отрасли в пределах природнозаповедных территорий. Установлено значение эколого-образовательной деятельности для обеспечения поддержки природно-заповедного дела, развития экологически ориентированных видов туризма, повышения уровня экологического сознания и культуры населения, а также туристов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39496 |
ISBN: | 978-617-7330-10-2 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій співробітників кафедри екології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бабікова К..pdf | Основні тези | 272.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.