Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39659
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Верховцова, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T07:11:46Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T07:11:46Z | - |
dc.date.issued | 2018-06 | - |
dc.identifier.issn | УДК 81:378.14:37 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39659 | - |
dc.description | Кожен студент зацікавлений в практичному засвоєнні іноземної мови, яка забезпечує вихід на міжнародний ринок, приєднання до світової культури. Ось чому пріоритетною метою виступає мовна компетенція. Іноземна мова – це лише засіб, за допомогою якого можна набувати, демонструвати свій загальнокультурний рівень, свою здатність мислити, творити, оцінювати чужі думки, чужу творчість. Тому із великої кількості способів оволодіння іноземною мовою перевага надається тим, які мають розвиваючий потенціал, стимулюють думку, удосконалюють вирази, загальну культуру спілкування та соціальної поведінки. | uk_UA |
dc.description.abstract | There is no unified method of teaching foreign languages. It is necessary to combine various approaches that depend on purposes, educational conditions and other factors. The main task in teaching languages is to form and develop all components of the language competence: speaking skills and habits based on linguistic and cultural knowledge. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | різноманітні підходи | uk_UA |
dc.subject | вміння та навички | uk_UA |
dc.subject | умови навчання | uk_UA |
dc.subject | мовна компетенція | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєвої компетенції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Тези конференцій кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Формування комунікативної компетенції як мета навчання.doc | 60.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.