Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40355
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чемакіна, Октябрина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Чемакина, Октябрина Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-02T08:19:30Z | - |
dc.date.available | 2019-10-02T08:19:30Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.citation | Чемакіна О.В. Глобальні моделі компетенцій в архітектурній освіті / Міське середовище – ХХІ ст. Архітектура. Будівництво. Дизайн: Тези доповідей ІІІ Міжнародного науково-практичного конгресу, м. Київ, 14-16 березня 2018 р. / відп. ред. О.А. Трошкіна. – К.: НАУ, 2018. – с. 246-249. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40355 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми: за професією архітектора закріпився статус особливої, унікальної, своєрідної професії, що вимагає комплексу (технічних і художніх) здібностей, знань і умінь. Творча діяльность архітектора полягає в перетворенні матеріального середовища і організації простору в інтересах людини і суспільства з новими результатами, що мають громадське значення. Підготовка до професійної діяльності архітектора важлива як з точки зору наукового дослідження, так і рефлексії професіоналів. Для досягнення професійного успіху необхідні такі здібності, як загальна інтелектуальна обдарованість, почуття гармонії, креативність і такі особистісні якості, як наполегливість, цілеспрямованість, прагнення до постійного вдосконалення і розвитку, велика працьовитість, комунікативні якості. Метою доповіді є актуалізація проблеми: які виклики ставить перед нами майбутнє, і як повинна у відповідь змінюватися архітектурна освіта. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | архітектура | uk_UA |
dc.subject | архітектор | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальний потенціал архітектора | uk_UA |
dc.subject | будівництво | uk_UA |
dc.subject | архітектурна освіта | uk_UA |
dc.subject | глобальна обізнаність | uk_UA |
dc.subject | глобальна компетенція | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | соціально-емоційний інтелект | uk_UA |
dc.title | Глобальні моделі компетенцій в архітектурній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 005.336.2:[378:72(043.2) | - |
Appears in Collections: | Міжнародний науково-практичний конгрес "Міське середовище - XXI сторіччя. Архітектура. Будівництво. Дизайн" 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Глобальні моделі компетенцій.pdf | стаття, подана у видавництво | 156.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.