Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40743
Назва: Роль професійних обє'днань у підготовці сучасного фахівця
Інші назви: Роль профессиональных объединений в осуществлении профессиональной подготовки современного специалиста
The role of professional bodies in the training of modern specialist
Автори: Фурсенко, Тетяна Миколаївна
Фурсенко, Татьяна Николаевна
Fursenko, Tetiana
Ключові слова: вища освіта
професійне об’єднання
освіта-наука-бізнес
актуарії
якість надання освітніх послуг
высшее образование
профессиональное объединение
образование-наука-бизнес
актуарии
качество предоставления образовательных услуг
higher education
professional body
education-science-business
actuaries
quality of educational services
Дата публікації: жов-2019
Видавництво: Видавництво ТОВ "Юрка Любченка"
Бібліографічний опис: Фурсенко Т. М. Роль професійних обє'днань у підготовці сучасного фахівця //Освіта для миру: зб. наук. пр.: у 2 т. / редкол.: Кремень В.Г. (голова); Коцур В.П., Ничкало Н.Г., Шльосек Ф. (заст. голови); Довгий С.О., Лук'янова Л.Б., Вовк М.П., Котун К.В. (члени редколегії). - К.: Вид-во ТОВ "Юрка Любченка", 2019. - Т.2.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано перспективи розвитку вищої освіти в умовах кризи класичного університету та можливостей, які відкриває взаємодія освіти та бізнесу на індивідуальному, інституційному та соціальному рівнях. Здійснено категоріальний аналіз поняття «професійне об’єднання», окреслено основні функції таких організацій щодо здійснення навчання нової генерації фахівців певного профілю та розвитку професії в цілому. Здійснено короткий огляд зарубіжної практики залучення професійних об’єднань до професійної підготовки фахівців, а також аналіз практики набуття статусу кваліфікованого актуарія у Канаді як яскравий приклад успішного функціонування місцевого професійного об’єднання та аналогічних установ-партнерів як регуляторів та провайдерів освітніх послуг.
Статья посвящена анализу перспектив развития высшего образования в условиях кризиса классического университета и возможностей, которые открывает сотрудничество образования и бизнеса на индивидуальном, институциональном и социальном уровнях. Осуществлен категориальный анализ понятия «профессиональное объединение», определены основные функции таких организаций по осуществлению обучения нового поколения специалистов определенного профиля и развития профессии в целом. Подан краткий обзор зарубежной практики привлечения профессиональных объединений к профессиональной подготовке специалистов, а также анализ практики получения статуса квалифицированного актуария в Канаде как яркий пример успешного функционирования местного профессионального объединения и аналогичных учреждений-партнеров в качестве регулятора и провайдера образовательных услуг.
The article is focused on the analysis of prospects for higher education development in the conditions of the classical university crisis and opportunities opened up by the cooperation between education and business at individual, institutional and societal levels (better alignment of graduates` knowledge and skills with the actual needs of the industry and labour market, investments in research and development, provision of insights, data and resources for innovation development at universities, improved quality assurance system, etc). It has been carried out a categorical analysis of the “professional body” concept. The main functions of such organizations in terms of a new generation of future professionals` training and the development of the profession in general have been defined (a professional body is an organization of professionals in a specific field performing a representative, regulatory, controlling, educational, and developmental function, as well as promotion within such a profession; it also serves as a link in the "client-profession" interaction). It is given a brief overview of the foreign experience of engaging professional bodies into specialists` professional training . It has been figured out that professional bodies differ in their organizational structure, size, authority, and the degree of involvement in future professionals` education. It has been conducted the analysis of the mechanism leading to attaining the qualified actuary status in Canada as a prime example of the successful experience of the local professional body and similar partner institutions` functioning as a regulator and provider of educational services. The authors make a number of important conclusions on the fact that the model of professional bodies` involvement in various professionals` training is characterized by the efficiency and feasibility of implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40743
ISBN: 978-617-7221-37-0
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурсенко Т.М. Форум.pdfСтаття278.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.