Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40828
Title: | Вплив академічної мобільності майбутніх фахівців авіаційної галузі на формування професійної суб’єктності в освітньому просторі закладу вищої технічної освіти |
Other Titles: | The influence of academic mobility on future aviation field professionals on the formation of professional substance in the lighting outdoor |
Authors: | Лузік, Ельвіра Василівна Luzik, Elvira Тепнадзе, Серго Tepnadze, Sergo |
Keywords: | освітня парадигма рефлексивний підхід професійна суб’єктність академічна мобільність освітньо-інформаційне середовище |
Issue Date: | 21-Nov-2019 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Лузік Е.В. Вплив академічної мобільності майбутніх фахівців авіаційної галузі на формування професійної суб’єктності в освітньому просторі закладу вищої технічної освіти / Е.В. Лузік, С.А. Тепнадзе // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2019. – С. 141 – 146. |
Abstract: | Дослідження присвячено науково-теоретичному обґрунтуванню та практичній перевірці моделі набуття професійної суб’єктності майбутніми фахівцями закладу вищої технічної освіти для пошуку нових перспектив модернізації навчального процесу формування академічної мобільності засобами рефлексивного підходу Research is sanctified to the theoretical ground and practical verification of model of acquisition of professional subject by the future specialists of establishment of higher technical education for the search of new prospects of modernisation of educational process of forming of academic mobility by facilities of рефлексивного approach |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40828 |
ISBN: | 978-617-7832-07-1 |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лузік, Тепнадзе.pdf | 230.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.