Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41106
Назва: | Психолого-педагогічна практика як основна умова розвитку евристичного мислення майбутніх психологів |
Автори: | Доценко, Людмила Василівна Dotsenko, Ludmila |
Ключові слова: | майбутні психологи евристичне мислення психолого-педагогічна практика розвиток евристичного мислення |
Дата публікації: | 19-бер-2015 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Доценко Л.В. Психолого-педагогічна практика як основна умова розвитку евристичного мислення майбутніх психологів: Актуальні проблеми вищої професійної освіти / матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. – К., 2015. – С. 35-36 |
Короткий огляд (реферат): | Курс України на інтеграцію вітчизняної освіти з європейським і світовим освітнім простором передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців з яскраво вираженим потенціалом до творчої діяльності, професійного розвитку, а також конкуренто здатних на ринку праці. У зв'язку з цим, метою вищих навчальних закладів є формування у студентів сучасного світогляду, розвиток творчих здібностей, навичок самостійного наукового пізнання, що веде до самореалізації особистості. Таким чином, основою професійної освіти повинна стати практична підготовка фахівця, здатного вирішувати навчально-творчі завдання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41106 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Доценко Л.В..pdf | 214.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.