Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142
Назва: Освітня гібридизація як інструмент модернізації освітньої галузі.
Автори: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключові слова: гібридність освіти
гібридизація
вищої освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: «Актуальні проблеми сучасної науки» : IІ міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 30-31 травня 2019 р.). Kиїв, 2019. – С. 37-42.
Короткий огляд (реферат): Дослідження характеру внутрішньо-системних змін в освітній галузі нашої країни дозволило дійти наступного висновку: успішність оновлення сучасної освітньої галузі України в значній мірі визначається характером змішання певних елементів освітніх систем, які склалися у різних освітніх контекстах. «Змішання (гібридизація) освітніх систем» розглядається як інструмент інтерпретації і розуміння гібридних перетворень освітнього ландшафту країни, що виникають у ході реформування системи. Поняття «гібрид», який бере свій початок в природознавстві, надалі отримав широкого застосування в соціальних науках (культурології, релігієзнавстві, філософії), використовується при вивченні літератури, фольклору, витворів мистецтва, засобів комунікації, різних соціальних феноменів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
освітня_гібридизація_тези_2019.docxтези конференції22.58 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.