Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142
Назва: | Освітня гібридизація як інструмент модернізації освітньої галузі. |
Автори: | Гринюк, Світлана Петрівна |
Ключові слова: | гібридність освіти гібридизація вищої освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | «Актуальні проблеми сучасної науки» : IІ міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 30-31 травня 2019 р.). Kиїв, 2019. – С. 37-42. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження характеру внутрішньо-системних змін в освітній галузі нашої країни дозволило дійти наступного висновку: успішність оновлення сучасної освітньої галузі України в значній мірі визначається характером змішання певних елементів освітніх систем, які склалися у різних освітніх контекстах. «Змішання (гібридизація) освітніх систем» розглядається як інструмент інтерпретації і розуміння гібридних перетворень освітнього ландшафту країни, що виникають у ході реформування системи. Поняття «гібрид», який бере свій початок в природознавстві, надалі отримав широкого застосування в соціальних науках (культурології, релігієзнавстві, філософії), використовується при вивченні літератури, фольклору, витворів мистецтва, засобів комунікації, різних соціальних феноменів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
освітня_гібридизація_тези_2019.docx | тези конференції | 22.58 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.