Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гринюк, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T03:25:46Z | - |
dc.date.available | 2020-02-05T03:25:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142 | - |
dc.description.abstract | Дослідження характеру внутрішньо-системних змін в освітній галузі нашої країни дозволило дійти наступного висновку: успішність оновлення сучасної освітньої галузі України в значній мірі визначається характером змішання певних елементів освітніх систем, які склалися у різних освітніх контекстах. «Змішання (гібридизація) освітніх систем» розглядається як інструмент інтерпретації і розуміння гібридних перетворень освітнього ландшафту країни, що виникають у ході реформування системи. Поняття «гібрид», який бере свій початок в природознавстві, надалі отримав широкого застосування в соціальних науках (культурології, релігієзнавстві, філософії), використовується при вивченні літератури, фольклору, витворів мистецтва, засобів комунікації, різних соціальних феноменів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | «Актуальні проблеми сучасної науки» : IІ міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 30-31 травня 2019 р.). Kиїв, 2019. – С. 37-42. | uk_UA |
dc.subject | гібридність освіти | uk_UA |
dc.subject | гібридизація | uk_UA |
dc.subject | вищої освіта | uk_UA |
dc.title | Освітня гібридизація як інструмент модернізації освітньої галузі. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
освітня_гібридизація_тези_2019.docx | тези конференції | 22.58 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.