Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41619
Title: | Метод оцінки пошкодженості робочих лопаток турбіни ГТУ |
Authors: | Дудник, Олександр Олегович |
Keywords: | газотурбінна установка робоча лопатка математична модель пошкодженість довговічність прогнозування дипломна робота |
Issue Date: | 1-Mar-2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Об'єкт дослідження – газотурбінна установка. Предмет дослідження – метод оцінки пошкодженості робочих лопаток турбіни ГТУ. Мета роботи – розробка метода оцінки рівня накопичених пошкоджень у робочих лопатках турбіни високого тиску за критерієм тривалої міцності. Задачі дослідження: розробка математичної моделі робочого процесу ГТУ; розробка математичної моделі для визначення параметрів навантаження робо-чої лопатки ТВТ; створення математичної моделі для розрахунку пошкодженості робочої лопатки ступені ТВТ; аналіз впливу експлуатаційних і технологічних факторів на пошкодженість; перевірка робот спроможності роз-робленого методу. Розроблено метод оцінки за вимірюваними параметрами інтенсивності на-копичення пошкоджень у робочих лопатках ГТУ. Розроблено та проведено чисельний експеримент, метою якого було прогнозування процесу накопичення пошкоджень у робочій лопатці турбіни високого тиску на протязі календарного року при різному технічному стані компресора. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат у 2019/2020 навчальному році". Керівник роботи: доцент кафедри авіаційних двигунів, к.т.н. с.н.с. Якушенко Олександр Сергійович |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41619 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних двигунів (НОВА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PDF_Output.PDF | 19.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.