Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗелінський, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2020-05-18T11:32:02Z-
dc.date.available2020-05-18T11:32:02Z-
dc.date.issued2020-05-18-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42717-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к.е.н., Овсак Оксана Павлівнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процеси, що забезпечують формування та реалізацію товарно-збутової політики виробничого підприємства. Предметом дослідження є ефективні напрямки та заходи оптимізації асортименту та збільшення збуту продукції виробничого підприємства ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат». Мета дипломної роботи – обґрунтування напрямків та заходів вдосконалення формування та реалізації товарно-збутової політики виробничого підприємства ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат» у сучасних умовах господарювання. Методи дослідження – науковий, емпірично-науковий, економічний аналіз, економіко-математичне моделювання. Отримані результати та їх новизна: одержали подальший розвиток: класифікація факторів формування кризи збуту виробничого підприємства; модель вдосконалення товарно-збутової політики підприємства хлібопекарської галузі; методичне забезпечення оцінки ефективності збутової діяльності підприємства за рахунок розробки індикатору інтенсивності збутової діяльності. Галузь застосування і ступінь впровадження матеріалів дипломної роботи – матеріали дипломної роботи можна використовувати на вітчизняних підприємствах хлібопекарської галузі України. Прогнозні припущення про розвиток об’єкта і предмета. Впровадження розроблених напрямків та заходів вдосконалення формування та реалізації товарно-збутової політики сприятиме підвищенню ефективності діяльності ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectасортимент продукціїuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectторгово-збутова політикаuk_UA
dc.subjectоптимізація асортиментуuk_UA
dc.subjectрозширення каналів збутуuk_UA
dc.subjectоцінка ефективності збутуuk_UA
dc.titleФормування та реалізація товарно-збутової політики виробничого підприємстваuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ННІОТ_2020_076_2_Зелінський В_В.doc1.83 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.