Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42761
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голоднюк, Альбіна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T12:08:16Z | - |
dc.date.available | 2020-05-19T12:08:16Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-21 | - |
dc.identifier.citation | Голоднюк А.А. Іншомовна підготовка майбутніх фахівців в університетах як необхідна психологічно –педагогічна умова досконалої професійної готовності в умовах інтеграційних процесів.// Матеріали Міжнародної Науково – практичної конференції ["Проектний підхід та інновації в освіті в контексті інтеграції до європейського освітнього простору."](Польща, Лодзь, 21.03.2018) – С. 35-39. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42761 | - |
dc.description | Європейська та євроатлантична інтеграція для України - це усвідомлена модель суспільного розвитку, вибір способу життя людини, шлях до розширення кола її можливостей. Освітньо-педагогічні зміни в Україні відбуваються в контексті загальноцивілізаційних трансформацій, зумовлених упровадженням нових освітніх технологій, що грунтуються на використанні сучасної комп'ютерної техніки та вимагають застосування нових форм, методів і засобів навчання на всіх рівнях освіти. Важливим кроком у процесі євроінтеграції є вступ України до Болонської співдружності, що відбувся 19 травня 2005 року на Бергенському саміті міністрів освіти 45-ти європейських країн у Норвегії. Сьогодні першочерговим завданням української освіти є якнайшвидша адаптація до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів . Освітні трансформації, що впроваджуються в Україні, - це не лише система використання кредитів, і не тільки модулі, рівні, експерименти, рейтинги тощо, а передусім нова філософія освітньої діяльності, нові принципи організації навчального процесу, нові технології опанування знань. Обрані шляхи модернізації освіти України співзвучні загальноєвропейським та євроатлантичним підходам | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті ведеться про освітні трансформації, що впроваджуються в Україні, це не лише система використання кредитів, і не тільки модулі, рівні, експерименти, рейтинги тощо, а передусім нова філософія освітньої діяльності, нові принципи організації навчального процесу, нові технології опанування знань. Обрані шляхи модернізації освіти України співзвучні загальноєвропейським та євроатлантичним підходам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» | uk_UA |
dc.subject | освітні | uk_UA |
dc.subject | трансформації | uk_UA |
dc.subject | шляхи | uk_UA |
dc.subject | модернізації | uk_UA |
dc.subject | новітні | uk_UA |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.subject | опанування | uk_UA |
dc.subject | знань | uk_UA |
dc.title | Іншомовна підготовка майбутніх фахівців в університетах як необхідна психолого-педагогична умова досконалої професійної готовності в умовах інтеграційних процесів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.096(410).147; 8 | uk_UA |
dc.speciality | педагогика | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AlbinaGolodniuk.docx | Статья на конференції | 19.87 kB | RDF XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.