Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42818
Назва: Критеріальні характеристики готовності до міжнародної академічної мобільності
Автори: Скирда, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: модернізація вищої освіти
академічна мобільність
педагогічне дослідження
academic mobility
modernization of higher education
Дата публікації: чер-2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Скирда Т.С. Критеріальні характеристики готовності до міжнародної академічної мобільності // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.- К.: ФМВ, НАУ, 2019.- 345 с.
Серія/номер: 5;
Короткий огляд (реферат): Міжнародну академічну мобільність розглядають як важливу складову процесу інтеграції вищих навчальних закладів у міжнародний освітній простір та, як період навчання студента в країні, громадянином якої він не є. Аналізуючи поняття готовності як очікуваного результату підготовки можна виявити різні складові, компоненти, що зумовленні досвідом навчання і діяльності
International academic mobility is seen as an important component of the process of integrating higher education institutions into the international educational space and as a period of student learning in a country of which a student is not a citizen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42818
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критеріальні характеристики_Скирда Т.С..pdf112.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.