Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42818
Назва: | Критеріальні характеристики готовності до міжнародної академічної мобільності |
Автори: | Скирда, Тетяна Сергіївна |
Ключові слова: | модернізація вищої освіти академічна мобільність педагогічне дослідження academic mobility modernization of higher education |
Дата публікації: | чер-2019 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Скирда Т.С. Критеріальні характеристики готовності до міжнародної академічної мобільності // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.- К.: ФМВ, НАУ, 2019.- 345 с. |
Серія/номер: | 5; |
Короткий огляд (реферат): | Міжнародну академічну мобільність розглядають як важливу складову процесу інтеграції вищих навчальних закладів у міжнародний освітній простір та, як період навчання студента в країні, громадянином якої він не є.
Аналізуючи поняття готовності як очікуваного результату підготовки можна виявити різні складові, компоненти, що зумовленні досвідом навчання і діяльності International academic mobility is seen as an important component of the process of integrating higher education institutions into the international educational space and as a period of student learning in a country of which a student is not a citizen. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42818 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критеріальні характеристики_Скирда Т.С..pdf | 112.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.