Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42846
Назва: Український менталітет та історико-культурний простір у контексті розвитку етнічного туризму та ребрендингу українського туристичного продукту
Інші назви: Ukrainian mentality and historical and cultural space in the context of development of ethnic tourism and rebranding of Ukrainian tourism product
Автори: Лукашенко, Аліса Іванівна
Ключові слова: туризм
менталітет
етнічний туризм
історико-культурна спадщина
ВТО
мультикультура
Європейський туристичний регіон
Дата публікації: 2018
Видавництво: Гілея: науковий вісник. – К. : «Видавництво «Гілея»
Бібліографічний опис: Лукашенко А.І. Український менталітет та історико-культурний простір у контексті розвитку етнічного туризму / А.І. Лукашенко // Збірник наукових праць «Гілея»: науковий вісник; вип. 138. – К., 2018. - С.146-150
Серія/номер: Історія;138
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз динаміки туристичних потоків. Визначено 20-ку країн, громадяни яких найчастіше відвідують Україну. Надано теоретичне обґрунтування та практичні рекомендації щодо створення оновленого портфоліо туристичних продуктів, завдання якого полягає у популяризації українського ментального типу, який співзвучний із європейським, шляхом занурення туристів у світоглядні установки українців різних епох та транслювання оновлених духовних та національних цінностей. Під час написання статті застосовані такі методи: статистичний, описовий, ретроспективний, аналізу та синтезу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42846
ISSN: 2076-1554
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри сходознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Український менталітет та ребрендинг туристичного продукту.pdf302.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.