Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44099
Название: | "Folkeoplysning"- феномен данської системи освіти |
Авторы: | Шугалій, Наталія Євгеніївна |
Ключевые слова: | література Данія Грунтвіг освіта дорослих скандинавська система культурні традиції |
Дата публикации: | мар-2018 |
Издательство: | Талком, Київ |
Библиографическое описание: | Шугалій Н.Є."Folkeoplysning"- феномен данської системи освіти // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.250-251 |
Краткий осмотр (реферат): | Чи не найбільш визнаним у світі є внесок Н.Ф.С. Ґрунтвіга у розвиток освіти дорослих спершу на теренах вітчизни, а згодом і в інших державах. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить, що він не забутий, а освіта дорослих у Данії, Швеції, Норвегії має свої особливості. Так звана скандинавська система освіти дорослих має глибоке коріння і постійно розвивається, встигаючи випереджати суспільний розвиток. Ось чому організація освіти дорослих у цих країнах в аспекті взаєморозуміння, співробітництва та інтеграції. Автор розглядає методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX століття. Принагідно зауважимо, що напевно немає більш данського поняття, ніж «folkeoplysning» (загальна освіта для дорослих), цієї альтернативної данської освітньої традиції. «Folkeoplysning» – це слово, яке неможливо перекласти на інші мови, не втративши свого початкового значення. Воно складається з двох слів, перше «Folke» – означає культурні традиції і національну єдність народу. Друге слово «Оplysning» означає «освіта або прояснення». «Folkeoplysning» – це природний ресурс Данії. Концепція “Folkeoplysning” Н.Ф.С. Ґрунтвіга стала підґрунтям функціонування вищих народних шкіл як осередків формування та розвитку демократії та громадянськості, як закладів освіти для дорослих, в яких створювалися відповідні умови для самореалізації й саморозвитку особистості. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44099 |
ISBN: | 978-617-7397-78-5 |
Располагается в коллекциях: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shugaliy.pdf | 144.96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.