Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44099
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шугалій, Наталія Євгеніївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T11:23:37Z | - |
dc.date.available | 2020-07-21T11:23:37Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.citation | Шугалій Н.Є."Folkeoplysning"- феномен данської системи освіти // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.250-251 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7397-78-5 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44099 | - |
dc.description.abstract | Чи не найбільш визнаним у світі є внесок Н.Ф.С. Ґрунтвіга у розвиток освіти дорослих спершу на теренах вітчизни, а згодом і в інших державах. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить, що він не забутий, а освіта дорослих у Данії, Швеції, Норвегії має свої особливості. Так звана скандинавська система освіти дорослих має глибоке коріння і постійно розвивається, встигаючи випереджати суспільний розвиток. Ось чому організація освіти дорослих у цих країнах в аспекті взаєморозуміння, співробітництва та інтеграції. Автор розглядає методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX століття. Принагідно зауважимо, що напевно немає більш данського поняття, ніж «folkeoplysning» (загальна освіта для дорослих), цієї альтернативної данської освітньої традиції. «Folkeoplysning» – це слово, яке неможливо перекласти на інші мови, не втративши свого початкового значення. Воно складається з двох слів, перше «Folke» – означає культурні традиції і національну єдність народу. Друге слово «Оplysning» означає «освіта або прояснення». «Folkeoplysning» – це природний ресурс Данії. Концепція “Folkeoplysning” Н.Ф.С. Ґрунтвіга стала підґрунтям функціонування вищих народних шкіл як осередків формування та розвитку демократії та громадянськості, як закладів освіти для дорослих, в яких створювалися відповідні умови для самореалізації й саморозвитку особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | література | uk_UA |
dc.subject | Данія | uk_UA |
dc.subject | Грунтвіг | uk_UA |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | скандинавська система | uk_UA |
dc.subject | культурні традиції | uk_UA |
dc.title | "Folkeoplysning"- феномен данської системи освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shugaliy.pdf | 144.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.