Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44592
Назва: | Авіаційний ВНЗ: освітнє середовище університету як детерміната якості професійної підготовки студентів |
Інші назви: | Aviation University: the educational environment of the university as a determinant of the quality of professional training of students Авиационный ВУЗ: образовательная среда университета как детерминатив качества профессиональной подготовки студентов |
Автори: | Барановська, Лілія Володимирівна Baranovska, Liliia Барановская, Лилия Владимировна |
Ключові слова: | цивільна авіація авіаційний ВНЗ освітнє середовище якість професійної підготовки civil aviation aviation university educational environment quality of professional training гражданская авиация авиационное высшее учебное учреждение образовательная среда качество профессиональной подготовки |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Льотна академія Національного авіаційного університету |
Бібліографічний опис: | Барановська, Л.В. Авіаційний ВНЗ: освітнє середовище університету як детерміната якості професійної підготовки студентів / Л.В. Барановська // Вісник Льотної академії: Серія: Педагогічні науки: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Кропивницький, 2017. – С. 18-24 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано значення освітнього середовища авіаційного вищого навчального закладу для підвищення якості підготовки фахівців. Описано спеціальності, за якими готуються фахівці в авіаційному ВНЗ. Вони віднесені до групи ризикованих професій. Запропоновано визначення поняття «освітнє середовище ВНЗ» та описано компоненти його структури. Відповідно до цієї структури з використанням Статуту авіаційного ВНЗ проаналізовано складові освітнього середовища, які позитивно впливають на якість професійної підготовки студентів. The article analyzes the importance of the educational environment of aviation higher education institution to improve the quality of training. Describes the specialties for which specialists are trained in aviation universities. They belong to the group of risky professions. The definition of the concept "educational environment of the university" is proposed and the components of its structure are described. In accordance with this structure, using the Charter of the Aviation University, the components of the educational environment that positively affect the quality of professional training of students are analyzed. В статье проанализировано значение образовательной среды авиационного высшего учебного заведения для повышения качества подготовки специалистов. Описаны специальности, по которым готовятся студенты авиационного вуза. Они отнесены к профессиям группы риска. Предложено определение понятия «образовательная середа вуза», описаны компоненты ее структуры. В соответствии с этой структурой и с использованием Устава авиационного высшего учебного учреждения проанализированы составляющие образовательной среды, которые позитивно влияют на качество профессиональной подготовки студентов |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44592 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Авіаційний ВНЗ освітнє середовище університету як детерміната якості професійної підготовки студентів.pdf | Наукова стаття | 498.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.